کابینت طوسی + جدیدترین مدل های کابینت طوسی
21
خرداد

کابینت طوسی + جدیدترین مدل های کابینت طوسی

یکی از محبوب ترین رنگ های خنثی برای کابینت آشپزخانه رنگ طوسی می باشد. کابینت طوسی مدتی است که جزو ترندهای برتر قرار دارد و می تواند فضای آشپزخانه شما را متحول کند. اما از مهم ترین سوالاتی که قبل از خرید کابینت و انتخاب رنگ آن برای آشپزخانه باید از خود بپرسید این است که آیا رنگ کابینت طوسی با سایر اجزای آشپزخانه هماهنگ و زیبا می شود یا نه؟

با توجه به این موضوع سعی داریم در این مقاله به کابینت طوسی و ویژگی های آن بپردازیم. پس با ما همراه باشید...

 

کابینت طوسی دو رنگ

رنگ طوسی یک انتخاب مهم و هوشمندانه برای طراحی آشپزخانه محسوب می شود و اگر این رنگ را در هر سبک دکوراسیونی به کار ببرید نمای شیک و جذابی را ایجاد می کنید.

رنگ طوسی به راحتی با رنگ های دیگر در آشپزخانه ست می شود و اگر قصد اجاره دادن منزل خود را داشته باشید استفاده از رنگ طوسی با تم رنگی سرد و گرم در چیدمان اصولی و ایجاد هماهنگی بین لوازم منزل برای مستاجران راحت تر می باشد.

به این نکته توجه کنید که اگر رنگ طوسی را به عنوان رنگ اصلی انتخاب کردید رنگ سرد دیگری را برای ترکیب با رنگ طوسی انتخاب کنید تا فضا را پر نور تر، جذاب تر و شاداب تر نشان دهد.

کابینت طوسی زیبا

به طور کلی رنگ های تیره و رنگ طوسی در طیف تیره برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور مناسب تر هستند. رنگ طوسی تیره در آشپزخانه های کوچک بازتاب نور ندارد و همین امر باعث می شود آشپزخانه شما کوچک تر از ابعاد واقعی اش به نظر برسد. این رنگ مناسب آشپزخانه هاییست که به رنگ های تیره مانند خاکستری و مشکی علاقه دارند.

رنگ سفید مکمل رنگ طوسی تیره به شمار می رود.اگر وسایل آشپزخانه شما سفید است با سفارش کابینت تیره تضاد زیبا و جذابی در آشپزخانه به وجود می آورید و با نورپردازی مناسب در آشپزخانه می توانید زیبایی آشپزخانه را دوچندان کنید.

کابینت طوسی تیره

کابینت طوسی در طیف روشن برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است. این رنگ با رنگ های تیره در آشپزخانه به زیبایی هماهنگی می شود. کابینت های ام دی اف و کابینت هایگلاس را می توانید در رنگ طوسی روشن سفارش دهید تا هم زیبا و مدرن به نظر برسند و در صورت سفارش کابینت هایگلاس هم باعث می شوند فضای آشپزخانه شما بزرگ تر و پرنورتر نمایش داده شود.

کابینت طوسی روشن

هنگام انتخاب کابینت طوسی باید به عوامل مختلفی توجه کنید زیرا این انتخاب می تواند تاثیر زیادی روی استایل و دکوراسیون داخلی آشپزخانه تان داشته باشد.

در لحظه اول ممکن است رنگ طوسی برای سبک مدرن و سبک مینیمال به نظر برسد اما این را بدانید که رنگ طوسی در سبک های کلاسیک و نئوکلاسیک هم منحصر به فرد است. کابینت های طوسی روشن و تیره در همه سبک های دکوراسیون کاربرد دارد و آشپزخانه شما را چشم نواز می کند.

کابینت های سبک مدرن ظاهر ساده ای دارند و برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب هستند. کابینت مدرن به رنگ طوسی می تواند فضایی ساده و در عین حال جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد.

کابینت طوسی مدرن

کابینت کلاسیک از دیگر انواع کابینت هایی ست که می توانید از رنگ طوسی برای ساخت آن استفاده کنید. افرادی که به سبک های قدیمی و سنتی علاقه دارند می توانند کابینت کلاسیک را با رنگ طوسی سفارش دهند. اگر کابینت طوسی کلاسیک را برای آشپزخانه خود سفارش دادید از بین کابینتی های آجری سفید استفاده کنید تا فضای کلاسیک آشپزخانه را برای شما بیشتر تداعی کند.

کابینت طوسی کلاسیک

اگر دوستدار سبک تلفیقی یا همان سبک نئوکلاسیک هستید بهتر است که رنگ طوسی را با چوب هماهنگ کنید. ترکیب این دو رنگ باعث می شود یک استایل کلاسیک همراه با مدرنیته را به آشپزخانه خود ببخشید.

کابینت طوسی نئوکلاسیک

رنگ طوسی یکی از رنگ هایی است که به صورت تک رنگ یا ترکیبی برای ساخت انواع کابینت ها به کار می رود. در واقع این رنگ ارتباط خوبی با رنگ های گرم و سرد دارد و جزو دسته رنگ های میانه قرار دارد. اکسسوری های مختلفی که با رنگ طوسی هماهنگ می شوند مانند مدل های مختلف بین کابینتی، سرامیک، کفپوش و ... در بازار به وفور موجود هستند و شما می توانید با کمی خلاقیت آشپزخانه رویایی خود را بسازید.

کابینت طوسی برای آشپزخانه های بزرگ

کابینت طوسی سفید جز بهترین ترکیب رنگ هایی است که در بین افراد بسیار محبوب است و در سبک های مختلفی از آن استفاده می شود. رنگ سفید نشان دهنده روشنایی و پاکیزگی است اما به تنهایی سرد و یکنواخت می باشد. بنابراین بهتر است با رنگ طوسی ترکیب شود و تضاد رنگی موردنظرتان را ایجاد کند. در این ترکیب زیبا می توانید بخش هایی از کابینت دو رنگ را با رنگ طوسی و بخشی دیگر را با رنگ سفید ترکیب کنید.به طور مثال، کابینت های بالایی را سفید و کابینت های پایینی را طوسی انتخاب کنید.

کابینت سفید طوسی

ترکیب کابینت طوسی و استفاده از رنگ طلایی برای برخی از المان های آشپزخانه مانند دستگیره کابینت ها، شیرآلات و ... یکی دیگر از ترکیب های رنگی جذاب می باشد. با این راهکار ساده، محیط آشپزخانه شما لوکس تر وزیباتر به نظر می رسد. اگر کابینت کلاسیک را برای آشپزخانه خود انتخاب کردید منبت ها و حکاکی های آن را به رنگ طلایی بزنید تا فضای آشپزخانه تان اشرافی تر و کلاسیک تر به نظر برسد.

کابینت طوسی طلایی

ترکیب رنگ طوسی و خاکستری نمایی شیک و مدرن را برای شما خلق می کند. این دو رنگ بسیار به یکدیگر شبیه هستند و با در کنار هم قرار گرفتن می توانند فضایی ایده آل و رویایی را در آشپزخانه تان خلق کنند.

کابینت طوسی خاکستری

کابینت طوسی مشکی در طراحی فضای آشپزخانه جلوه ای خاص و شیک را ایجاد می کند. رنگ طوسی صمیمت فضا را در آشپزخانه ایجاد می کند و رنگ مشکی مورد توجه بسیاری از افراد است و ترکیب این دو هارمونی دلنشینی را به وجود می آورد.

کابینت طوسی مشکی

رنگ طوسی و استفاده از چوب در طراحی دکوراسیون باعث گرمی و صمیمیت محیط شما می شود. اگر می خواهید در فضای آشپزخانه تان احساس راحتی داشته باشید بهتر است در کنار رنگ طوسی از چوب نیز استفاده کنید.

کابینت طوسی و طرح چوب

برای کابینت های طوسی انتخاب دستگیره مناسب ،نقش مهمی در زیبایی و دکور آشپزخانه ایفا می کند. انواع مختلفی از دستگیره ها در رنگ ها و طرح های گوناگونی در بازار موجود هستند و با سبک های مختلفی هماهنگ می شوند. این دستگیره ها می توانند تاثیر بسیاری بر زیبایی، شیکی و کاربردی بودن کابینت ها داشته باشند.

کابینت طوسی مدرن زیبا

انتخاب دستگیره مناسب به سلیقه و سبک دکوراسیون شما بستگی دارد و فضای شما را تحت تاثیر زیبایی خود قرار می دهد. پیشنهاد می کنیم در ادامه نمونه های مختلف دستگیره بر روی کابینت های طوسی را ببینید و تصمیم نهایی را برای خرید دستگیره بگیرید.

کابینت های مدرن طوسی باید از دستگیره های مگنتی که با فشار دست باز و بسته می شوند استفاده کنند و در آشپزخانه های کلاسیک استفاده از دستگیره های بلند و کشیده توجه بیشتری را به خود جلب می کند.

دستگیره طلایی در کابینت های طوسی

در گذشته کابینت ها رنگ های محدودی داشتند ولی در عصر حاضر تنوع بسیار زیادی از رنگ ها و مدل ها در صنعت کابینت سازی وجود دارد.همانطور که در این مقاله مطالعه کردید دانستید که کابینت طوسی در هر سبک و متریالی قابلیت اجرا دارد و برای آشپزخانه های کوچک و بزرگ مناسب است. کابینت های طوسی خصوصا طوسی تیره در ترکیب با رنگ های روشن می تواند محیطی زیبا و شاد برای شما ایجاد کند.آیا می دانید چه رنگ کابینتی مناسب آشپزخانه شما می باشد؟

به شما پیشنهاد می کنیم مقاله چه کابینتی مناسب آشپزخانه های بزرگ و کوچک است را در سایت دکوپازل مطالعه کنید.

سوالات متداول

کابینت طوسی تیره مناسب چه آشپزخانه هایی است؟

رنگ طوسی در طیف تیره برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور مناسب تر هستند. رنگ طوسی تیره در آشپزخانه های کوچک بازتاب نور ندارد و همین امر باعث می شود آشپزخانه شما کوچک تر از ابعاد واقعی اش به نظر برسد.

برای کابینت های کلاسیک طوسی از چه بین کابینتی استفاده کنیم؟

اگر کابینت طوسی کلاسیک را برای آشپزخانه خود سفارش دادید از بین کابینتی های آجری سفید استفاده کنید تا فضای کلاسیک آشپزخانه را برای شما بیشتر تداعی کند.

آیا کابینت طوسی سفید می تواند برای آشپزخانه ما مناسب باشد؟

بله.کابینت طوسی سفید جز بهترین ترکیب رنگ هایی است که در بین افراد بسیار محبوب است و در سبک های مختلفی از آن استفاده می شود. رنگ سفید نشان دهنده روشنایی و پاکیزگی است اما به تنهایی سرد و یکنواخت می باشد. بنابراین بهتر است با رنگ طوسی ترکیب شود و تضاد رنگی موردنظرتان را ایجاد کند.