11 ایده جذاب برای ست کردن کابینت سفید با رنگ های مختلف
6
بهمن

11 ایده جذاب برای ست کردن کابینت سفید با رنگ های مختلف

شاید برای شما هم این سوال پیش آمده که کابینت سفید با چه رنگی هماهنگی و هارمونی دارد؟

آیا می خواهید دکوراسیون کابینت آشپزخانه را تغییر دهید؟

اگر جواب شما به سوال های بالا مثبت است پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

کابینت سفید یکی از انواع کابینت های آشپزخانه پرطرفدار است که در بیشتر اوقات در انتخاب های اول فرد جای دارد. همیشه انتخاب بهترین ترکیب رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه ها سخت بوده و تصمیم بزرگی به حساب می آید.وقتی از ترکیب رنگ سفید با رنگ های دیگر صحبت می کنیم گزینه های زیادی متناسب با سلیقه و خواسته شما وجود دارد که شما را در انتخاب آن به تردید وا میدارد.

کابینت سفید نئوکلاسیک

کابینت های سفید به دلیل زیبایی و قابلیت هماهنگی با سبک های گوناگونی که دارند مورد توجه بسیاری از افراد هستند. رنگ سفید با همه رنگ ها مطابقت دارد و به راحتی با لوازم آشپزخانه، جزیره و ... هماهنگ می شوند.

اگر در انتخاب ترکیب رنگ سفید دچار شک و تردید هستید بهتر است رنگ های خنثی مانند خاکستری و بژ را با سفید ترکیب کنید.انتخاب رنگ های گرم مانند نارنجی، قرمز و زرد فضای خانه شما را شاد و پر انرژی نشان می دهد و رنگ های سرد مانند آبی و سبز آرامش و راحتی را برای شما به ارمغان می آوردند.

این را بدانید که رنگ کابینت سفید برای آشپزخانه های کوچک و کم نور ، بهترین گزینه می باشد.

کابینت سفید کلاسیک

کابینت سفید به راحتی با رنگ های مختلف ست می شود که لازمه این، دانستن هماهنگی رنگ های مختلف با هم و میزان تاثیر رنگ ها در فضا می باشد.در ادامه رنگ هایی را معرفی می کنیم که در کنار کابینت سفید آشپزخانه ،محیط شما را زیبا و دلنشین نشان می دهد.

ترکیب رنگ سفید با چوب برای سبک های مختلفی همچون مدرن و کلاسیک مناسب است و با ترکیب آن ها می توانید جلوه ای جذاب و شیک به فضای آشپزخانه خود ببخشید.این ترکیب فضای شما را مدرن تر و دلباز تر نشان می دهد.استفاده از رنگ های تیره چوب باعث تضاد رنگی بیشتری در آشپزخانه می شود و و برای آشپزخانه های بزرگ و پرنور مناسب است.از گلدان ها ، میز ناهار خوری یا کفپوش به رنگ قهوه ای استفاده کنید.

کابینت سفید قهوه ای مدرن

اگر به طرح های مینیمالیستی علاقه دارید ترکیب خاکستری و سفید بهترین انتخاب برای آشپزخانه شما می باشد.تضادی که بین رنگ سفید و خاکستری وجود دارد جذابیت بصری زیادی به فضای شما می بخشد .اگر می خواهید ترکیب رنگی خنثی داشته باشید از خاکستری روشن استفاده کنید .

کابینت مدرن به رنگ خاکستری

آبی یکی دیگر از ترکیب های فوق العاده با رنگ سفید است. رنگ آبی سرشار از آرامش و انرژی می باشد و احساس پاکیزگی و تمیزی را در اهالی منزل ایجاد می کند.اگر آشپزخانه پر نور و دلبازی دارید می توانید از آبی تیره استفاده کنید ولی اگر آشپزخانه کوچکی دارید رنگی آبی روشن را با سفید ترکیب کنید.

کابینت سفید آبی

ترکیب کابینت های سفید با مشکی باعث می شود آشپزخانه شما ظاهری شیک و کلاسیک داشته باشد.در این سبک رنگ آمیزی این نکته را فراموش نکنید که نورپردازی از اهمیت بالایی برخوردار است تا فضا برای اهالی منزل خسته کننده و دلگیر نشود.

کابینت سفید مشکی هایگلاس

رنگ بژ از رنگ های خنثی یه حساب می آید و ترکیب آن با رنگ سفید می تواند فضایی دلپذیر، دنج و جذاب را برای شما فراهم کند.اگر به دنبال ظاهری گرم هستید ترکیب این رنگ با سفید تماشایی است و فضای آشپزخانه شما را جذاب تر نشان می دهد.

کابینت کلاسیک برای آشپزخانه های بزرگ

اگر به فضایی غنی و پر رنگ علاقه دارید با ترکیب رنگ قرمز با سفید می توانید آشپزخانه ای شیک و پر انرژی داشته باشید.ترکیب رنگ قرمز که رنگ گرم و تندی است و اشتهای شما را تحریک می کند برای آشپزخانه های به سبک مدرن و کابینت هایگلاس مناسب است.

نکته مهم این است که در استفاده از رنگ قرمز زیاده روی نکنید زیرا خیلی زود شما را دلزده می کند.

کابینت سفید قرمز مدرن

اگرچه رنگ سبز طبع و خاصیت سردی دارد ولی اگر از این رنگ برای کابینت های خود استفاده کنید سبب سرزندگی و نشاط می شود.ترکیب این رنگ با سفید حس خوب طبیعت را در فضای آشپزخانه ایجاد می کند.

اگر آشپزخانه بزرگی دارید می توانید از سبز تیره استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک

ترکیب رنگ سفید با طلایی همیشه نشانه لوکس بودن آن محیط می باشد و به همین دلیل است که در سبک کلاسیک از این دو رنگ بیشتر استفاده می شود.اگر به کابینت های ممبران علاقه دارید حتما از دو رنگ سفید و طلایی استفاده کنید تا فضایی شاهانه و خاص ایجاد کنید.از این دو رنگ می توانید به صورت ترکیبی مات و براق استفاده کنید و حواستان باشد که از رنگ طلایی تنها در حواشی و ابزارهای کابینت استفاده کنید.

کابینت مدل رومی

امروزه در آشپزخانه های به سبک مدرن رنگ های جیغ جذابیت و جایگاهی ندارند.در این سبک بیشتر از رنگ های خنثی و سرد استفاده می شود.یکی از خاص ترین ترکیب رنگ های دنیا سفید و طوسی است که در طراحی دکوراسیون آشپزخانه از آن استفاده می کنند.با ترکیب این دو رنگ فضای شما بزرگ تر و آرامش فضای شما دو چندان می شود.

کابینت سفید طوسی مدرن

رنگ کرم از جمله رنگ هایی ست که در طیف سفید قرار دارد اما فضای گرم و دلنشینی به محیط می بخشد.برای کاهش خنثی بودن رنگ سفید،از رنگ کرم استفاده کنید و نور آشپزخانه را متعادل تر کنید.

رنگ کرم در طولانی مدت ممکن است احساس کسل بودن و خستگی را به فرد منتقل کند بنابراین در کنار رنگ سفید و کرم از رنگ های دیگر برای کفپوش و دیوارها استفاده کنید.

کابینت نئوکلاسیک برای آشپزخانه های پنجره دار

رنگ نسکافه ای یکی از رنگ های طیف قهوه ای روشن است که فضای آشپزخانه شما را خاص و شیک نشان می دهد.ترکیب این رنگ با سفید بسیار زیبا است و محیط شما را معتدل و گرم و صمیمی نشان می دهد.

به این نکته دقت کنید که اگر آشپزخانه کوچکی دارید از رنگ نسکافه ای کمر استفاده کنید تا محیط شما کم نور و دلگیر نشود.

کابینت کلاسیک به رنگ نسکافه ای

  1. از مزیت های اصلی و مهم رنگ سفید این است که برخلاف رنگ های تیره لک و رد انگشتان دست را خیلی محسوس نشان نمی دهد و کمتر نیاز به تمیزکاری دارد.
  2. از این رنگ در تمام سبک های کابینت مانند سبک کلاسیک، سبک مدرن و ... می توان استفاده کرد.
  3. استفاده از رنگ سفید فضای آشپزخانه کوچک شما را روشن تر، دلباز تر و بزرگ تر نشان می دهد.


در پاسخ به این سوال که چه رنگی مناسب آشپزخانه شماست این را بگوییم که تا حدود زیادی به سلیقه، متراژ و معماری آشپزخانه شما بستگی دارد.بهتر است رنگ کابینت ها را طوری انتخاب کنید که رنگ ها با فضا هارمونی داشته باشد و آشپزخانه دلخواه خود را داشته باشید.برای گرفتن مشاوره رایگان در زمینه انتخاب رنگ مناسب با سلیقه خود می توانید از کارشناسان و متخصصان حرفه ای مجموعه دکوپازل مشاوره رایگان دریافت کنید.

کابینت سفید

در این مقاله سعی کردیم درباره ترکیب رنگ سفید با رنگ های مختلف بررسی کنیم که اگر قصد تغییر در دکوراسیون منزلتان را دارید به راحتی انجام داده و اطلاعات کافی داشته باشید.پیشنهاد تیم دکوپازل به شما این است که اگر فقط از کابینت سفید استفاده می کنید دستگیره و یراق آلات آن را طوری انتخاب کنید که رنگی متضاد با رنگ سفید داشته باشد تا جلوه فضای شما را چندین برابر کند.

اما باید بررسی کنید که چه سبک و سیاقی به آشپزخانه منزلتان بدهید؟

چه فضایی به شما آرامش می دهد؟ و آیا می خواهید آشپزخانه بزرگ تر به نظر برسد؟

ما در مجموعه دکوپازل در کنار شما هستیم تا بهترین انتخاب را براساس هماهنگی رنگ ها با سبک آشپزخانه داشته باشید.