میز ال سی دی متناسب با دکوراسیون داخلی
5
تیر

میز ال سی دی متناسب با دکوراسیون داخلی

در سال های اخیر که تلویزیون های باریک و صفحه تخت جایگزین تلویزیون های قدیمی شده اند، میز ال سی دی هم به دکوراسیون داخلی خانه راه پیدا کرده است چون که این تلویزیون های جدید نیاز به یک میز مدرن و متناسب دارند. میزهای ال سی دی در انواع مختلفی ساخته می شوند که باید متناسب با سبک دکوراسیون خانه باشد. در این مقاله قصد داریم به انواع میزهای ال سی دی و مزایای آن بپردازیم همراه ما باشید.

 بر اساس قانون هماهنگی در دکوراسیون داخلی، هنگام انتخاب میز ال سی دی باید به داشتن هماهنگی و تناسب با سبک دکوراسیون دقت داشته باشیم به عنوان مثال اگر سبک دکوراسیون خانه ی تان کلاسیک است باید میز مدرن انتخاب کنید. مورد دیگر درباره ی میزهای ال سی دی سایز مناسب آن می باشد اگر فضای اتاق پذیرایی خانه ی شما مساحت کمی دارد به هیچ عنوان از میز ال سی دی بزرگ استفاده نکنید.

نمایی از میز تلویزیون

رنگ مناسب میزهای ال سی دی

اغلب میزهای ال سی دی که از جنس شیشه هستند به رنگ سیاه می باشند و آن دسته از میزهای ال سی دی که ساخته شده از ام دی اف می باشد غالبا در رنگ قهوه ای هستند و گروهی دیگر از میزهای ال سی دی وجود دارند که ترکیبی از چند رنگ می باشند البته رنگ هایی که باهم تناسب دارند مانند ترکیب رنگ سفید طلایی، سفید قهوه ای و... که هر کدام باید با رنگ غالب خانه هارمونی داشته باشد تا جلوه ای خاص و زیبا به خانه ببخشد. در سبک مدرن مدل میزهایی وجود دارند که در اطراف آن ها قفسه و کتابخانه تعبیه شده است که برای قرار دادن کتاب ها و اکسسوری در کنار تلویزیون مشکلی وجود نداشت باشد.

تی وی وال

انواع میزهای ال سی دی

میزهای ال سی دی در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند مانند شیشه ای، مدرن، کلاسیک، فلزی و نیمه مدرن.

میزهای ال سی دی فلزی: میزهای ال سی دی فلزی در مقایسه با مدل هایی که از جنس چوب هستند سبک تر و استحکام بیشتری دارند و ساختار آن ها شکل پذیر می باشد. یکی از مزیت های میزهای فلزی قابلیت اجرای انواع برش ها و الگوهای منحصر به فرد بر روی آن ها می باشد. هم چنین برای زیبا تر شدن فضا و ایجاد هماهنگی با سایر اجزای خانه می توان میز جلو مبلی فلزی و مبلمان با پایه های فلزی استفاده کرد.

میز ال سی دی

میزهای ال سی دی چوبی: میزهای ال سی دی که جنس آن ها از چوب می باشد به دلیل داشتن سبک مدرن و طرح چوبی که دارد در مقایسه با سایر میزهای ال سی دی فروش بالا و مشتریان زیادی دارد. متریال استفاده شده در میزهای چوبی غالبا ام دی اف و نئوپان می باشد که قیمت بالاتری هم دارند البته در اکثر میزهای ال سی دی چوبی فضایی را برای قراردادن وسایلی مانند دکوری در نظر گرفته اند.

میزهای ال سی دی شیشه ای: یکی دیگر از انواع میزهای ال سی دی، میز شیشه ای می باشد. این مدل میزها فضای خانه را بزرگتر و باز تر نشان می دهد و موجب زیبا تر دیده شدن وسایل الکترونیکی می شود، میزهای شیشه ای ظاهری برجسته و براقی دارند البته قبل از خرید باید از نشکن بودن شیشه ی آن اطمینان حاصل کنید.

جدیدترین مدل های میز ال سی دی

تی وی وال

میز تلویزیون

میز ال سی دی

میز ال سی دی چوبی

میز ال سی دی در اتاق خواب

میز ال سی دی در اتاق نشیمن

نمایی از میز ال سی دی

با آگاهی پیدا کردن از انواع میزهای ال سی دی و مزیت های آن می توانید خریدی با نتیجه ی مطلوبی داشته باشید.